3 livreddende taktik at ophold oven vande i en konstant skiftende markedsplads

Lad os se kendsgerningerne i øjnene… gammeldags marketing værktøjer kommer ikke til at holde din virksomhed en voksende og velstående enhed i dagens markedsplads. Hey, vil denne måneds hotteste teknikker og oplysninger være forældet i seks måneder. Jeg siger nu, ikke at gamle marketing opdragsgivere ikke kan opgraderes og indarbejdet med held, men som regel marketingfolk nødt til at holde styr på de nyeste marketing trends.

Hvis du ønsker at bo foran din virksomhed savvy konkurrenter skal du gennemføre 3 taktik for at forblive et skridt foran.

1. ur til nye reklame metoder

Du ved aldrig, hvad der vil virke for dig, medmindre du tager dig tid til at eksperimentere! Hvem ved? Næste marketing eksperimentet du teste kan være en million dollar idé. Hold dine øjne skrællet for den nyeste marketing news.

Det kan aldrig betale sig at lægge alle dine æg i én kurv. Ikke forsømme de afprøvede og sande marketing værktøjer, der har haft succes i fortiden. Investere omkring 20 procent af dit annonceringsbudget og tid til test for nye strategier for markedsføring, der vil øge din indtjening.

2. Gran tingene op

Ikke sidde fast i en blindgyde. Ja, du har produkter, der har været en succes i år, men hvad ville der ske, hvis du gav dem en “ansigtsløftning?’ Vil du tiltrække nye kunder? Vil din gamle gæster nyde ændringen? Du vil blive overrasket over hvad en ny emballage vil gøre for gamle produktsalg.

Sprucing op behøver ikke at stoppe med dine produkter. Et par mindre ændringer i butikken udseende kan bringe nyt liv til dit forretningssted samt.

3. diversificering

Flere produkter du har at tilbyde, mere isolering du har imod tilbagegangen i popularitet af en bestemt vare. Ikke gå ud på en Lem, når du har fået en god ting at gå. Kig efter produkter og tjenester, der komplimenterer din nuværende produkter og services.

Lad de hastighed af lys ændringer i markedet tage din virksomhed under. Holde sig oven vande med disse dokumenteret taktik.